2010-11-13

fattiglapp

ja, fattig är jag! tvingades överföra pengar från sparkontot för att hålla ut till på onsdag då jag åker hem igen flr att snylta på mamma och pappa och min älskling, nevars men jag måste ju typ hem för att överleva denna pengakris! aja, har överlevt den här veckanoch är jävligt stolt över mig själv för det och även för att jag dissar beer-pong på onsdag och åker hem istället, surt men jag har ju verkligen inte råd, vad har jag gjort för alla pengar?

i onsdags blev det KÅREN, förfest hos sannis sen och riktigt trevlig utgång, dock slutade det väldigt snabbt och varken jag eller sanna mådde speciellt bra den natten, vi sov hos henne i alla fall och dagen efter låg vi i sängen och glodde på tv fram till kl. fem! bra dag (: igår var jag i skolan lite på dagen, sen blev det träning och på kvällen taco hos amanda i hennes superfina lägenhet. därefter begav vi oss till pipes för att följa med på barhoppningens sista stopp. becka och jag gick ganska tidigt, hängde baea med på två barer.

nu blir det youtube-fenomen-fest, jag ska troligtsvis vara chipmunk (: vi får väl se hur det blir med det! peppar i alla fall! dags att börja fixa. PUSS

Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar