2010-11-04

äntligen

jag har äntligen, och då menar jag äntligen hittat en vinterjacka, om jag inte nu kommer på att jag ska lämna tillbaka den, fick för mig att den var lite liten men det kändes ändå bra! har letat sen i slutet av september och när jag beslöt mig för att skippa boomerangjackan kändes liksom allt annat fel! men idag så (: nu känns det jättebra. jag, mamma och daniel har varit på ikano idag och ätit på mitt gamla jobb, så himla gulliga är dom, bjöd på allt. saknar dom ibland, det är så jäkla lätt att jobba. gå till jobbet, tjäna pengar och gå hem. skolan tar man hem som om det vore ens lilla barn, men saknade skolan när jag jobbade så det är väl inte så mycket att klaga över. nu ska jag ringa sanna och checka hur kåren var igår. ikväll skulle det ha blivit hockey men icke, biljetterna var helt slut, får se hur vi tacklar det! puss

Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar