2010-11-08

back home

sitter på bussen hem till jönkan igen, har varit i linkan sen i onsdags, är alltid så jävla jobbigt att åka men jag vet att detkänns ganska bra så fort jag kommit fram. och nu saknar jag till och med min lägenhet lite. vistattelsen hemma har väl varit lite berg och dalbana! men, men. helgen tillbringades först på fredagen med agnes och maria på dagen och på kvällen blev det först lite vin hemma hos mig och sen slog jag och agnes klackarna i taket lite ute med, träffade lite gamla klassisar, alltid lika roligt! på lördagen begav jag och min käre karl oss ut till hans föräldrar och det blev mat m.m. sen hem och jag fick min vilja igenom och tvingade honom att se på sex and the city 2an med mig (: den var ganska dålig om man jämför med allt annat som jag älskar med serien och förra filmen, men hade inte så höga förväntningar så den dög! söndag blev som vanligt slappis dag med restaurangbesök med mamma, pappa, bror, oscar och morfar, trevligt. och så hälsa vi på mormor på kyrkogården, så himla vackert med alla ljus. nu ska jag vila lite innan bussen kör in i jönköping. take care

Lina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar